Så här nära har vi aldrig varit!

I vintras råkade ja ju klanta till de en aning. En dag skulle jag vara så duktig att städa läggan, så jag hängde ut mattorna. Men när jag hade städat klart så missade jag givetvis att ta in mattorna...

Efter någon vecka så tyckte damerna att de skulle vara dags att ta in dessa mattor som nu vädras nog länge. Men till min besvikelse när jag ska ta in dem så är en borta!! Spårlöst.. Så de var bara för mig att ge sig ut i snön och börja leta, tyvär kom jag upp med händerna tomma...

Men då igår, när vi satt på balkongen, då ser vi våran matta på grannens balkong!! Jag blir förbannad och pratade med de som bodde där, men de gick inte så bra. Killen som bodde dära hade inte den vassate kniven i lådan om man säger så, så de blir nog att jag och Petra får gå och knacka på och hämnta tillbaka våran fina matta!!

/Josse

Kommentarer
Postat av: alexandra

det är bra! stå på er och ta tillbaka mattan nu!

2009-05-12 @ 15:17:31
URL: http://xandraa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0