Resultatet av upprymdhet

Igår efter vi bokat vår resa kände jag mig rätt upprymd så när jag åkte på måndags-Bodypumpen kände jag mig grymt taggad. Ända sedan efter jul har bodypump varit den stående träningen på måndagar, men vikterna har varit desamma hela tiden.  Men igår var det dags, jag ökade på litegrann på alla övningar. Jag orkade! Svetten rann och dagens träningsvärk är inte att leka med. Men det är så skönt att se att BP faktiskt har gett resultat! Är man två som tränar samtidigt och man är ungefär lika starka så peppar man varandra också; "Orkar vi?" "Ja det är klart vi orkar, kom igen nu!" var det ständiga mantrat. En annan peppande sak var att vi båda sneglade på mannen till höger om oss och på alla övningar var vi tvungna att ta liite mer än honom. Tänk vilken tävlingsinstinkt kan göra; inte hade mannen någon aning om att jag tävlade mot honom, men ändå var det precis det jag gjorde!




Imorgon har jag tenta (igen) och nu ska jag bara läsa igenom mina anteckningar en gång till så är jag redo för Östra Paviljongen imorgon!
/Fanny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0