PETRA is in the building!

HEEEJ allahopaaa!

Jag ber så hemskt mkt om ursäkt för sääämst uppdatering på det senaste. Jag låg ju i som en stucken gris där ett tag med att lägga upp roliga bilder och ordvitsar, så jag ska styra upp bloggen igen för min del iaf, var så säker!

För er oinvigda så har jag varit i Uppsala under valborg och träffat en massa härliga människor! Mest pitebor (naturligtvis), men det är ju alltid trevligt! Det var strålande väder, brände det mesta av huden som var blottad och röd och fräknig i fejjan är jag också, men det ser bara fräscht ut, enligt mor min.

Jag tänkte visa lite glimtar där jag försöker illustrera hur studenter firar valborg i Uppsala. Jag ber er ha i åtanke att en bild säger mer än tusen ord.


Höga kustenbron! JOJO! Det är säkert!


Kolla vad ungdomar stökar ner i den fina parken! STRYK ska de ha! USCH!
Undrar vad deras mödrar skulle säga! SKÄMMES!


Domkyrkan by night. JA, jag är mer kulturell än vad man tror! 
Sitter och ser Antikrundan medan min mor åker vattenskidor. True story.


4 slitna hjältar i ett 17 kvm stort studentrum med utsmetad mascara redo att bege sig hem.

Så, det var våran roadtrip ner till Uppsala i STORA drag. Bästa happeningen på hela våren!
Jag ger Uppsala fem av fem toasters!

Hooojres!

/P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0