Firrelirre

Har fått fiskefnatt på senaste tiden. Men det är ju så kul att vada med vadarbyxor. En härlig känsla. You should try it!


Killarna taggar till för att få fina fisken.


Fick den bästa och största gäddan (naturligtvis).

Vi har diskuterat det här med var man ska stå och fiska, och man måste känna mysfaktorn, tänk dig att du är en gädda, var skulle du då hänga? Mitt i sjön eller där det är lite sådär myspys, lite vass och lite mjuk botten. Där det är mysigt helt enkelt. Fiska alltså där du känner en känsla av välbehag skölja genom kroppen. Tips från storfiskarcoachen alltså.



VADARN:D Mysig känsla där med måste jag medge. Men dock var jag sjukt nära att trilla i och förstöra hela idén med vadarbrallor..

/P

Kommentarer
Postat av: Cajsa

God, du ser ut som mamma... Vem är Rolf av grabbarna!? 1,2 eller 3 från vänster?

2009-05-17 @ 05:51:23
URL: http://cajsabloggar.blogg.se/
Postat av: Petra

classified! mohaha. tills du säger något snällt om mig på din blogg-

2009-05-17 @ 22:33:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0