Aj:(

Ja, klanten Petra har lyckats igen. Jag har skurit mig på gallret i korvkokaren.
Jag ser hur köttet blottas, blodet börjar rusa ur det groteska stora såret och jag blir vit i ansiktet. Blodet forsar nerför mitt finger och i bakgrunden hör jag en kund hälsa. När jag vänder mig om stirrar jag rätt på paret som ser konstigt på mig. Mitt finger håller jag framför mig, men jag vågar inte kolla på det. Jag vänder mig om ursäktande, lindar om fingret med sjutusen meter papper och börjar tejpa. Och tejpa. Till slut (tror jag) återfår jag min färg i ansiktet (JA, JAG HAR FAKTISKT FÅTT FÄRG I ANSIKTET EFTER UPPSALA!!) och vänder mig tillbaka till kunderna. Jag försöker skämta bort min lilla petitess, men inom mig vill jag bara rusa ut och skrika efter en läkare borta på universitetssjukhuset, (jag blöder ju för guds skull!!!!) Illamåendet hänger över mig som ett blött renskinn och jag vill bara hem till Fanny så hon kan plåstra om mig. :(

Men, SVERIGE VANN!!! SEMI NÄSTA:D WIIE! GO SNYGG-HARJU OCH SNYGG-OMARK:D inte bara sveriges framtidshopp, även vi brudars:D


/P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0