yes

Igår på skolan fick jag veta att uppgifterna vi hade från praktiken skulle in.
Panikslagen åkte ja hem från skolan, satt mig framför datorn med böckerna.
förstår inte varför jag alltid ska göra så, göra allt i sista minut?!
Så jag kände att jag hade kvällen räddad, men massa skrivning!

Jag insåg ganska snabbt att jag inte kommer att hinna klart alla mina uppgifter, men idag är de klarar! Inlämnade och allt! Känner mig mäkta stolt.

Imorgon är en ledig dag från skolan, vilket betyder att ja måste läsa klart min text. Om jag nu är smart så borde jag börja läsa den NU, inte imorgon kväll.. Får se hur de kommer att gå med den saken. Nu är det i alla fall dags att fara till Iksu. så nej, det blir ingen läsning nu..

/Josse


Kommentarer
Postat av: Alexandra

duktig på att skjuta upp grejer:P

2009-03-10 @ 21:11:49
URL: http://xandraa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0