Vårlivet

Aaah, nu när det snart vååår:) Okey, visserligen är det första dagen med någorlunda plusgrader, men nu skiner solen iaf, och sitta i humhuset med solen i ryggen var inte en hit idag när vi väntade på våra tentaresultat!

Ja, jag klarade tentan! Wiie. Som jag är duktig! Fast man ska inte glädjas så länge, har hemtenta nästa vecka! Hur nu det ska gå..

Iaf, ska på arbetsintervju på torsdag angående pressbyrån! Hoppas jag får jobbet, men, eftersom jag är så jävla duktig och klarar alla mina tentor borde jag kirra jobbet:P Kanske ska skriva med det i mitt CV.. :P haha.

Nä, nu ska jag gå och posta en keps till Kebnekaises fjällstation!

Hojres! /P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0