Massa vinster

Idag är alla 3 hemma, fullt hus alltså. De märks att ingen saknas, ljudnivån blir genast högre och farten blir högre. Men redan imorgon lämnar Fanny oss. Hon ska dra sin kos norrut. Hem till kära Hortlax! Jag och Petra anländer på Torsdag kväll, ska bli både skönt och tråkigt.

Inga ben eller armar brutna efter helgens skidåkning. Tur det! Kan inte påstå att man är någon stjärna i backen, men upp och ner tog jag mig i alla fall. Fast inte utan stavar. För nu har ja prövat åka skidor utan stavar, och det är ingenting för mig. Vart livrädd och arg som ett bi. Så stavar ska man ha när man åker skidor. Om de så ser för taskigt ut!

För er som inte visst de så tycker ja de är fruktansvärt att förlora i spel. Men desto roligare att vinna. Bara därför måste ja skriva om helgens vinster.

Vänd tia, vinst med: 18-9
Memory, vinst med: 1-0
Othello, oavgjort med: 2-2
Quadrapop, vinst med: 812160p-599130p

Man kan inte annat än le!



/Josse


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0