Tentatider

Så är det återigen dags, tenta på tisdag, det känns som jag jämt har tenta.. Det är oerhört påfrestande att sitta och plugga så mycket som man behöver innan en tenta, men samtidigt måste jag erkänna att jag på något sätt gillar det. Att sitta uppe i lindell, dricka kaffe och försöka lösa olika grafer. Idéer och försök, och när man kommer på det, så är lyckan obeskrivlig. Sen hinner man umgås också. Med detta i åtanke ska vi därför ha en pluggdag även imorgon uppe i lindell. 10.00 infinner vi oss för ännu en dags nötande.

Men ikväll; ikväll är det lugnt. Jag ska nog se hills på datorn och bara slappa.

/Fanny

Kommentarer
Postat av: Anonym

Nu väntar vi på ett nytt inlägg!

2009-03-25 @ 19:45:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0