SOMMAR!

Snart är det vår, och då det är vår, då är det snart sommar! :D sitter i mina shorts och linne och lyssnar på partajmusik, får värsta sommarstämmningen. Men, när jag tittar ut genom mitt lilla fönster i mitt lilla rum, blåser det och virvlar snö. Kul, känslan är som bortblåst. Jag ska nog ta på mig en kofta..

Josefin kommer hem inom 30 minuter, då äre lunch som gäller (håller på att hungra IHJÄL!). Men tanke på min viktökning som jag kämpar med, borde jag äta en förrätt innan Fru Larsson kommer hem. Kanske ett skrovmål från Baloogrillen?

Tjing
/P

Kommentarer
Postat av: Cajsa

Urch nä, kan inte vara roligt att ha en amöba i magen! Jag har återberättat ett barndomsminne i min blogg.. du är förståss med i det.

2009-03-05 @ 07:28:05
URL: http://cajsabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0