Pite-helg

Kollektivet är hemma i den alltid så strålande staden Piteå, (vad vore världen i all sin glans om Piteå och Petra inte fanns?) och det föll på min lott att blogga! Lite dålig uppdatering måste jag påstå från mitt och Josses håll! Ja, vad har då hänt de senaste dagarna?
- Suttit och druckit kaffe och spelat yatzy som nå gammelkärringar!
- Suttit på en tråkig grammatikföreläsning där läraren inte var förberedd, eller hon skyllde på att svenskan är komplex...
- Varit på IKSU och tränat squash i tisdags. Har fortfarande för ont i stjärthalvorna för att kunna sitta ner som vanligt folk.
- Skrattat åt dåliga skämt. "Vad har en kråka med bara en fot på bakgården för handikapp? -En blå boll."
- Läst ut Pippi Långstrump. Alltså läs boken, Astrid är the shit! Pippi är och kommer alltid att förbli min Gud.
- Blivit bjuden på lasagne av käcka Kicki.
- Snackat om Team America och försökt övertala Josefin att det ÄR världens bästa humor, man slutar tänka på att det är marionettdockor som agerar. Men dom gör det bra. För att vara marionettdockor alltså.
Ja, i runda slängar är detta lite av min extreeeeemt intressanta vardagar.

Oj, glömde nästan, har börjat nöta ett nytt begrepp, har börja byta ut "Guuuud, Guuuuuud" (Sunes sommar) mot "hålla låda". Kicki vet. Hon orkar hålla en stor låda. I lova dä!

Jaaa, nu sitter jag iaf hos Malin "kungen" Forsell och hennes karl Johan och ska se Team America. Om du inte sett den, då har du skitit i det blå skåpet. Typ. Nå sånt.







"Derka Derka, mohammed Jihad!"

PÖSS
/P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0