Kvällen

Så är jag uppe i Pieå igen. Jag har även denna helg lämnat umeå för piteå. Nu sitter jag hemma hos bogren-dahlberg och ska se på melodifestivalen. Efter denna stora happening (där jag så klart hejar på måns!) så tänkte vi styra vår kosa mot kalles för att få lite gymnasienostagi och svänga våra lurviga där. Imorgon ska jag träffa sandra innan jag beger mig neråt igen. Förhoppningsvis med sällskap även den vägen!

Igår var jag och emma förövrig på en GRYMT SVÄNGIG gospelkonset på kafé station i Umeå Mellanspels gospellinje stod för underhållningen. Som jag saknat att få njuta av gospel, glimåkrasaknaden var plötsligt ett faktum.

Nu har det börjat, nu ska vi se vem som vinner (snälla, snälla inte af ugglas..)

/Fanny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0