Dålig update

Här har det varit tyst. Tror ingen av oss riktigt haft inspiration nog att bloggs. Men idag känner jag inspirationen flöda igen.
Sen sist har vi hunnit emd mycket yatzy, haft besök från piteå (petras mamma och bror) jag och J har tillsammans med kicki varit på sistnämndas stuga och grillat korv. Jag har skrivit tenta, som gick bajs, men jag klarade den på poängen, så nu är jag glad. I lördags var vi hos kicki och umgicks. Sen skulle vi ut, men på rex var ddet världens längsta kö, så jag och ulrika avslutade kvällen med ett minimål på max, innan vi fick skjuts i väktarbilen hem.

Igår hade vi (eller jag) en liten happening, med middagsdejt, värdarna var ulrika och peter, och dejtobjektet i fråga var peters kompis. Det var nervöst innan, men blev en trevlig kväll. Middag och "nya geni", där jag och ulrika lyckades förlora tre spel i rad. Illa.

Imorgon åker jag till sthlm i nästan en vecka. ska bli ¨å skönt, känner att jag behöver en liten paus för den insnöade universitetsvärlden.

Ikväll ska vi för att jag åker imorgon äta oxfilé med potatisgratäng, baconlindad sparris och bara njuta. Jag funderar dock på om vi sörjer att jag ska lämna kollektivet eller om J och P firar att jag ska vara borta?

/Fanny

Kommentarer
Postat av: ida

Ha det så skoj i Sthlm och njut av vårvädret om det skulle finnas nåt där nere i södern ;)

2009-03-30 @ 18:55:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0