Vi tackar

Vi har haft ett litet lyx problem här hemma hos oss. Vi har nämligen en väldigt liten tv till ett relativt stort vardagsrum. Men nu är detta problem ur värden. Efter hårda förhandlingar har vi ny lyckats flirta till oss en ny tv. Vi är ytterst tacksamma för detta. Ett lyxproblem mindre!

Snart ska jag möta upp Ville på iksu för att fara och slåss med honom. Hoppas bara ja kommer att kunna röra mig imorgon. Risken att jag inte kommer att kunna resa mig ur sängen imorgon är stor.. tur att vi är lediga från skolan i alla fall.

Ha en trevlig kväll mina vänner!
/Josse


Kommentarer
Postat av: Christina

Dagens i-landsproblem!!

2009-01-20 @ 18:29:37
Postat av: Ida

Är det "pappa betalar" ? :D Vi dog idag på combaten, jag hoppas du överlever boxen!

2009-01-20 @ 19:37:37
URL: http://idmi.blogg.se/
Postat av: Anonym

Grattis till nya tv:n! Fanny, GRYYYMT att du ska med till Ä-byn och du, tack för kommentaren! Du är bäst =) Kramkram och puss :P

2009-01-21 @ 18:56:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0