Surprise!

Igår fick jag min överraskning, efter skolan åkte jag, Josse, Ulrika och Kicki till Ica Maxi, det var mycket hemlighetsmakeri men vi handlade middag. Sen blev jag inkörd på mitt rum för att J och K skulle laga mat. Sen åker de iväg för att hämta Ulrika hemma hos sig, bara det var lite skumt, för Ulrika bor kanske 10 minuter bort, gångvägen. Men men jag tänkte tne så mycket på det. är de återvänder har de inte bara Ulrika med sig, utan även min kära vän Emma! Jag blev så glad att jag nästan började gråta. Så oväntat och så kul. Vi har pratat länge om att hon ska komma men det har aldrog blivit av. Nu till slut kom hon.

Kvällen blev mycket trevlig. Vi åt potatisgratäng och fläskfilé, surrade mycket. Sen avslutade vi med en promenad innan jag helt slut fick sova. Idag har vi sprungit runt på stan och ikväll vankas det festligheter. Det blir en bra födelsedagshelg!


Jag och Emma i somras

Ha en trevlig kväll!
/Fanny



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0