Sista dagarna

Jag har varit tyst pa bloggen, petra och josefin har skott det sa bra, men nu var det tydligen min tur idag. idag har vi varit och badat pa ghion, ett billigare stalle for 20 birr, vattnet ar iskallt men stallet ratt trevligt.

Ikvall blir det mat pa ett av mina favoritcafeer. Lime tree.

Igar var en kvall att komma ihag. Vi hade bestamt med min van sofia att vi skulle ga pa bio och se australia. men australia gick inte sa det blev yes man istallet. den var helt ok. lite smarolig sadar. med oss hade vi en av fotbollsspelarna. Ja alltsa fotbollslaget vi larde kanna i ambo, de som spelar i etiopiens hogsta liga och ar ratt kassa. Men en av killarna har vi hangt lite med. Han ar 23 kan inte sa mycket engelska men vi alla misstanker att han ar lite kar i mig. Naval, han ar grymt trevlig och det har varit roligt att hanga med honom.

Sen efter bion gick vi vidare till ett salsastalle, vidare till en barn for att traffa en man som sofia kanner, sen till stamstallet bailamos som numera inte ar salsastalle utan vanlig klubb. Vi tolv tog jag och S taxi hem.

Idag ar vi alla ratt trotta. Medan jag sitter har och skriver sa ligger de andra i soffan och skrattar och slamsar.
Vi har de tbra helt enkelt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0