så kan det gå

Ja, idag har vi hunnit tvätta, springa till skolan och varit produktiv.. Nu är klockan halv fyra och vi har ett MAJOR problem. Nu är det så, för alla som inte vet, att man bara har tvättid i tre timmar, och torktumlaren brukar få för sig att sluta blåsa varmluft, så att... jag och josses alla underkläder (vi har inte tvättat på ett tag, okey?!) är blöta och ligger på golvet i hopp om att det ska torka..

Så här ser det ut just nu... i hopp om bättre tider.

Ja, iaf, ikväll blir det träning sen handbollsmatch på tv. Om jag hinner se. Vilket jag vill!

Ciao! /P

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det finns inga ursäkter att missa matchen, så idag är det extra viktigt att planera träningen :)

2009-01-22 @ 19:34:41
Postat av: Christina

Det finns någonting som heter torkställning och den kan köpas för en billig penning.

2009-01-22 @ 21:06:23
Postat av: Ida

Jag kan hålla med Christina i denna fråga. Ikea är att rekommendera, går t.o.m att ställa i badkaret, finuuurligt va ;)

2009-01-22 @ 21:55:45
URL: http://idmi.blogg.se/
Postat av: Burre

Ni har väl koll på att torktummlaren börjar fungera igen om man trycker på den lilla röda knappen bakom maskinen?:)

2009-01-23 @ 16:17:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0