Petra uttalar sig for forsta gangen

Hej!
Battre sent an aldrig brukar man ju saga, men nu skriver jag iaf nagon rad hade jag tankt!
Vi har haft fullt upp idag, med bad pa fetaste lyxhotellet sheraton, dar en diet pepsi kostar 49 (?) birr. Tydligen.
Ja iaf, sa har jag brant mig pa enbart en flack pa laret, forstar inte riktigt hur det har gatt till, men sa ar laget iaf.
Eller jag ar lite orolig, for mitt visakort har borjat tjorva, den gar inte in i bankomaten ens, sa vi ska prova pa hilton imorgon, annars sa far jag skramla pengar:P tur vi ar sex stycken som man kan tigga av! haha.
Idag har vi varit pa en armenisk restaurang for att ata kottspett med french fries, men nar vi ska bege oss sa blir det naturligtvis stromavbrott! sa vi far inte french fries, det blev ris istallet. Med tzatziki! Kanske inte den basta blandningen men gott var det efter en hel dag i solstolen!

Ursakta mitt korta inlagg men nu maste jag lagga mig, annars orkar jag inte upp imorgon!

CIAO! /P

Kommentarer
Postat av: Linnea

Kul att höra att du också lever Petra! :)

2009-01-08 @ 21:47:34
URL: http://linnealindholm.blogg.se/
Postat av: Cia

Bra att ni får i er lite mat iaf :P

Josse, hör av dig om du ska sova en natt den 12:e!

Kramar till er alla!

2009-01-09 @ 15:45:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0