på tal om förra inlägget..

Josefin skrev ju tidigare om våra barndoms idoler Euskefeurat. Igår skrattade vi åt låten apparata. Att det är precis så tekniska jag och mamma är.. vart hon har fått det ifrån vet jag inte.. men här är i alla fall ett smakprov..



och så en annan favorit. När vi de senaste dagarna har suttit uppe i lindellhallen och pluggat den oerhört svåra nationalekonomin har Ulrika tyckt att alla människor är från piteå. lite så är det. Och som inspiration från detta kom jag och tänka på en annan låt från ovan nämnda band: "det är hit man kommer när man kommer hem"



Ja det var allt för idag. Nu kanske de marginella substitutionskvoterna och budgetrestriktionerna kräver lite uppmärksamhet..



Kommentarer
Postat av: Christina

Den verkliga favoriten var "Gunde Svan" -ifall ni har glömt.

2009-01-23 @ 21:22:58
Postat av: Josse

Nej mamma den är inte glömd. Men man tänkte inte på vad de sjöng i den åldern. - "och vill jag bli pigg då tar jag mig en cigg. Jag röker som en braskamin,jag röker kopiöst, jag röker filtret lös för att få i mig maximalt med nikotin..."

2009-01-23 @ 22:42:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0