oooh, är man tillåten att älska skolan?

Tjeeena människor!
Nu äre söjn att skolan har börjat om och jag är taggad till tusen! Kursen verkar helt underbar och äntligen har vi börjat med ämnet som vi ska bli lärare i! Efter ett halvår med tjat om vetenskapligt förhållningssätt så börjar vi nu med att läsa Astrid Lindgren, Elsa Beskow och alla andra myyyysiga författare! Oh, me like!

                                                                                                      
Har även börjat ta tag i innebandyn och är väldigt taggad på det med, har match i skellet på lör, får se om man får lite speltid bara:)

Och Sverige vann mot Spanien. Kan jag säga annat än att jag är frälst. Har alltid haft lite sådär pirr i magen vid landskamper i handboll, de är ju så duktiga! Grattis Sverige!

Jaja, nu ska jag ta tag i Madicken!

/P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0