Lista!

Hej allahopa! :P
Nu har jag tänkt göra en liten sammanställning av mina extremt intressanta intressen!

Bästmusiken:

Är ju en allätare av musik, förutom konstig svensk musik, typ VERONICA MAGGIO! Hur bra är hon ens?! Gillar inte heller skriker-halsmandlarna-ur-halsen-hårdrock... Men just nu så snurrar Euskefeurat stadigt på winampen, men även gamla rocklåtar, med en touch av nyare r'n'b-musik!

Bästfilmen:

Har ju ganska svår humor, jag tror det är lätt att missförstå. Tycker oftast att det är minspelen som gör skådespelaren/skådespelerskan bra! Men jag gillar iaf Napoleon Dynamite-guden Jon Heder. Han måste var kungen.


Bästlandet
Ja, alltså nu har man ju hunnit bli lite "berest" så att säga.. Men jag måste säga att Sverige vinner nog i längden, men samtidigt så är Etiopien bra på sitt sätt, USA bra på sitt.. Ja, måste nog beresa mig lite till kanske!!

Bästsporten
Roligaste sporten att titta på måste ju helt klart vara handboll. Är jävligt tråkigt att spela, men helt klart en favorit. Har som inte förstått det här med att kolla på en hel fotbollsmatch, man vill ju bara in och sparka bolluslingen i mål! Spela fotboll är kul, men def inte att titta på.
En annan sport som är rolig att titta på är squash, men det är grymt kul att spela först när man har "kommit på hur".

Bäststaden
Tänker lämna denna kategori osagd, för pitepatrioism är ju ganska överväldigande..

Bästserien
Är en slav för serier. T.ex. "How I met your mother", "Greys Anatomy", "Gossip girl" osv. Men absoluta favoriten är nog "Scrubs" men den bästa karaktären är nog ändå Barney i "How I met your mother". "Legen...wait for it! Waait for it!...dary! "

/P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0