Hur hanterar du en förlust?

Gårdagskvällen var trevlig, vi var hemma hos en klasskompis och surrade innan vi gick på nh. Timmen blev sen innan jag var hemma, så föreläsningen mellan nio och tolv präglades av att jag var trött. Så efter lunch hemma (sallad) så tog jag en paus innan jag ska börja nöta in nya q2=Y/p2-p1/p2xq1 - formler igen (en budgetrestriktion om någon skulle vara intresserad). Hur som helst under min paus började jag att surfa runt på youtube, alltid underhållande. Efter att ha tittat på lite nostalgi i form av trasdockorna och voxpop så hittade jag två klipp om några som inte vunnit (eller vunnit fel sak) i tv. Jag skrattade så jag grät men samtidigt funderar jag på hur de egentligen tänkte? Mycket spännande.. Delar med mig av klippen här..





Nu åter till plugg innan kanske iksu ska få äras med ett besök av mig..
/Fanny

Kommentarer
Postat av: Ida

Hahha alltså är detta seriöst?! Det var ett roligt avbrott i mitt pluggande :P Helt sjukt! Hur är det med partypeppen inför lördag när det gäller Fanto och Petris?

2009-01-29 @ 20:20:18
URL: http://idmi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0