Humm

När jag kollade på klippen som Fanny hade lagt ut kände ja igen mig själv..
Tyvärr så blir ja alltid så sur när ja förlorar, och är ganska bra på att skylla ifrån mig..
Ändå ska ja alltid gå med i tävlingar, allt från att tävla i vem som orkar mest på gymet till vem som cyklar snabbast.. Detta låter som saker man höll på med som liten, men tydligen har ja inte växt upp..

Helgen ser redan ut att bli bra. Endast skola i 2 timmar imorgon, sen spinning och efter det elefant dans.. de bli spännande...

/Josse

Kommentarer
Postat av: Alexandra

elefant dans? låter klumpigt..!

2009-01-29 @ 21:48:27
URL: http://xandraa.blogg.se/
Postat av: Lra

därför vi HATAR att spela spel med dig min kära, dig och Nikko går det bara inte med och spec inte när ni är med varanna och framför allt när ni spelar mot varann..:P

2009-01-30 @ 16:53:59
URL: http://linnealindkvist.blogger.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0