hemma

ja, då är vi hemma i vardagen igen. Jag är lite deprimerad, har tenta på fredag och pluggandet går väl sådär om jag ska vara helt ärlig. Sen måste jag ju helt klart erkänna att jag saknar etiopien något fruktansvärt. jag saknar alltid etiopien, varje dag, jämt. Men det blir alltid värre när man precis har kommit hem, när allt är nytt. Men jag kan vara glad att jag är född i den här delen av världen, jag har råd att om inte allt för länge åka tillbaka. Det är orättvist, jag vet, men det är mycket att var glad över. Här kommer iallafall några av våra MÅNGA bilder från vår resa..


Skolbesök, glada barn, mycket kramar och pussar


Som sagt..


Och så klart, glädje, glädje, glädje





Halvrivna hus, etiopiska färger och paraplyer får en helt ny betydelse när inte ett moln skådas på många månader


Det var några av mina bilder, inom några dagar har vi förhoppningsvis fler att dela.
Men vi mår trots allt bra, och det snöar i Umeå!!




Kommentarer
Postat av: Ida

Jag längtar att få alla bilder, vi får fixa det efter allt tentande!

2009-01-14 @ 11:42:42
URL: http://idmi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0