Det tog bara 52 min..

Efter att vi hade varit på punch out så var alla ganska döda. 
Ett bra initiativ var att gå och stretcha efter passet, så förhoppningsvis så kan även ja gå imorgon. 
Men sedan var de bara ett problem kvar, att ta sig hem...
Jag tror aldrig att vägen mellan Iksu och Ålidhem har varit så lång som den var idag.
Det tog närmare bestämt 52 min innan jag var hemma i lägenheten igen efter att passet hade slutat..
Men nu är jag verkligen hemma, och glad är jag för det!




Boken väntar på mig för fullt. Men som det känns nu så kommer den att få vänta tills imorgon. Vi ska ju trots allt inte ha läst ut den innan torsdag och vi är lediga imorgon. Så den kommer att hinnas med under morgondagen. 

Imorgon är det beach som gäller, efter det ska vi tydligen på ett jätte bra spinning pass.. Vet inte alls vad de är som gör de så bra, men de lär ja få se...

Petra har match ikväll, hoppas att det går bra för henne. 
Fanny hon stickar, det går bra för henne.
Mikaela är på nå kanot vältning, hoppas hon överlever.. 

Ha en trevlig kväll allesammans!
/Josse


Kommentarer
Postat av: Ida

It's the music!

2009-01-27 @ 21:55:55
URL: http://idmi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0