det som varit

nu alltså, det som varit i helgen. Efter min tenta somnade jag tidigt på fredagskvällen och njöt över att få sova ut igår. Sedan vidare till stan med Josefin och Kicki, inget köptes mer än en lunch på wayne's där förmodligen världens otrevligaste personal jobbade. Visst jag är inte alltid jättetrevlig när jag jobbar på kvantum, men jag försöker i alla fall. jag ser inte på alla kunder som att jag helst av allt vill att de ska försvinna och dumförklarar dem för alla frågor det ställer. Och min enda fråga vid gårdagens besök var vilka röror som fanns till den bakade potatisen (en enligt mig ganska befogad fråga då jag ville ha potatis och det stod på skylten att man skulle fråga i kassan om vilka röror som fanns för dagen..) hon såg ut som hon skulle strypa mig och rabblade sjukt snabbt så jag var tvungen att fråga om det var flera röror eller en med massa olika innehåll... nåväl, gott var det.

Kvällen spenderades hemma i lägenheten med mycket folk. Singstar och prat innan vi hamnade på corona och svängde våra lurviga till stängningsdags. Trevligt helt enkelt.

Nu; rapportskrivning i hög fart, vill inte ha allt för mycket kvar på mina rapporter på statsen när jag börjar med nationalekonomi imorgon..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0