Arlanda

Nu är vi framme på arlanda. kl 9:e gar planet mot Umeå. Jag längtar!
Vi har haft en väldigt händelserik natt... Det  var nära att jag, Ida och Fanny vart kvar i Addis. Vilket strul det blev.. Vi hade beställt taxi till halv 3 inatt. Planet gick halv 5. Ingen taxi kom, det fanns ingen bil så långt ögat kan nå... jag och Ida kom till flygplatsen 15 min innan planet gick... helt sjukt... Men vi vart bästisar med Amrikanska ambassaden, det händer inte varje dag.

Bilder kommer inom kort, när vi kommit hem till våra datorer.

Nu ska de bli skönt att komma hem!

Kommentarer
Postat av: Linnea

Längtar efter att träffa er! :)

2009-01-12 @ 20:37:26
URL: http://linnealindholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0