Allting vill ut men ingenting vill in

Det är kollektivets nya sanning efter resan till Etiopien. Jag känner för att kräkas, Josse väntar ständigt på matlusten och Fanny har nog inte riktigt klagat på någonting än om jag inte misstar mig. Äh, hon har säkert en amöba som simmar omkring i tarmen hennes just nu! Ja, iaf, vi är hemma, och jag har flängt sen jag kom hem till Svea Rike. Har hunnit fara till Ö-vik för en meningslös praktik och sedan hem igen och haft en ännu mer meningslös lektion idag. Men en bra sak kan jag faktiskt meddela - jag fick G på tentan! Tentan som ingen någonsin trodde att jag och Mimmi skulle klara. Någonsin. Men tji fick de, vi är nog inte så dumma ändå!

Ja, jag har egentligen massa bilder jag vill lägga upp, men jag känner att min mage inte riktigt tycker att jag hinner det, så jag bjuder på en fantastisk bild snabbt!
/P

Kommentarer
Postat av: amela

åh...älskar denna bild

2009-01-15 @ 16:27:51
URL: http://karameller.devote.se
Postat av: Ida

Bilden är kunglig, att det dessutom var helt random i en affär gör det hela ännu roligare :)

2009-01-16 @ 00:22:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0