Tjejerna har haft fullt upp

Medans tjejerna här hemma verkar ha haft fullt upp med allt har jag varit på middag hos Mikaela. Mycket god mat blev jag bjuden på och trevligt sällskap.
När jag kollar på klockan inser jag ganska snabbt att jag kommer att vara död imorgon när min väckare ringer. Det är just detta med att gå upp på mornarna som jag har så svårt för. Varje morgon när väckaren ringer har jag så stor lust att bara stänga av den och somna om. Men nu är de så att 2 dagar i rad har jag gått upp DIREKT när den har ringt, detta är något som inte är likt mig.



Hittade denna gammla bild sedan vi var i Jäkkvikk. Linnea och Maria väcker mig med ett vattenglad över mig. Detta behöver jag nog imorgon. Kanske inte det bästa sättet att vakna på men man blir garanterat pigg direkt...

Nog talat om hur jobbigt det är att gå upp på mornarna.. Bäst att lägga sig istället.



I have a dream !

/Josse

Kommentarer
Postat av: Christina

Det börjar lukta vuxenpoäng!

2009-02-19 @ 08:08:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0