stillheten infinner sig..

I veckan är det tentavecka. Jag har tenta på fredag och Petra imorgon. Josefin är på praktik men behöver förbereda något ändå. Detta innebär att flitens lampa lyser på ålidhem. Det pluggas och läses, och kaffe konsumeras. Jag har idag gått upp åtta, pluggat en timme innan jag gick till skolan för grupplugg i många
 timmar. Nu är jag återigen hemma, har tagit en liten paus för matintag och också för att ladda min ipod. Den är så bra, nästan lika bra som min dator. Konstigt, jag som inte är det minsta intresserad av teknik eller olika prylar måste erkänna att jag är en riktig sucker på mac-prylar. Bra skit helt enkelt.


Det är konstigt när man snart har tenta. Det enda man tänker på är hur lösningar ska utföras och det mesta kan kopplas till det man snart ska kunna. Som förra veckan såg vi på skolan en affisch med reklma för "TC" (alltså teatercafét, ett uteställe här i umeå) men när jag ser det tänker jag inte på att gå ut, utan jag kopplar direkt till TC-kurvan (en kurva som visar de totala kostnaderna) funderar på hur den ser ut och vilken formel det är som gäller för att lösa detta. (TC=r1xv1)

Jajjamen, åter till marginalprodukterna. Men med musik i öronen.
/Fanny

Kommentarer
Postat av: Kicko

flitens lampa hade nog slocknat när jag kom! för du fanny snackade ju bara i telefon, det kallar inte jag plugg! ;) men goda scones blev det iaf! =)

2009-02-18 @ 18:39:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0