sjukstuga

jaa, jag vet. Jag blir aldrig sjuk, men nu är jag sjuk. Tror jag iaf. Men jag är ju lite smyg-hypokondrier men jag kan delge lite symptom:
- När jag nyser låter det som en 100-årig trädstam knäcks i mina bihålor.
- När jag nyser andra gången gör det fruktansvärt ont i min högra axel (?)
- När jag hostar känns det som halsmandlarna är på väg upp.
- Snoret känner av gravitationen.


Ungefär så här kände jag mig när jag vaknade imorse:

Så, nu förstår ni vad jag menar!

Så, jag kanske är sjuk på riktigt?! Oh, måste ringa till Josse och fråga var febertermometern är, jag kanske kan lägga till feber på min symptomlista!?

/P

Kommentarer
Postat av: Ida

snälla kan någon av er uppdatera bloggen så jag slipper se snorgubben varje gång jag går in...han ÄCKLAR mig :D

2009-02-05 @ 16:25:57
URL: http://idmi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0