Roligt

Många tycker att jag är rätt torr. Tycker inte det som alla andra tycker är roligt är roligt. Jag uppskattar inte sådan humor som Ace Ventura och liknande. Skämt där det trackas ner på en speciell grupp av människor/sorts människor tycker jag inte heller är så roliga. MEN, det finns saker jag tycke är roliga, Anders och Måns är ett bra exempel på sådant. Gårdagskvällen spenderade jag någon timme med att youtuba klipp från dessa hillarious roliga killar.

En favorit bjuder jag på här!


Haha, kul kul.

Förresten fick jag VG på min första Nationalekonomitenta! Jaaa!!
Och nu ska jag dansa!
/Fanny

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack! Jo, snart ses vi äntligen Funny Fanny ;)! VEt du vad jag har gjort? Jag har köpt träningskort så nu ska Emma Maria Regina komma i form ;P hehe

2009-02-26 @ 12:56:33
Postat av: Emma

Det var jag som ni kanske anade ;)

2009-02-26 @ 12:57:03
URL: http://emmabogren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0