Massage

Idag tog jag beslutet att ja ska boka en massage på IKSU. Fick tid med desamma så var bara att hoppas på cykeln och fara. var otroligt skönt vill jag lova, hade ja varit rik hade jag gjort det varje dag!

När jag pratade med Erik idag sa han att han skulle komma och hälsa på på onsdag. Vilket glädjande besked. Tyckte det passade mycket bra. Så hoppas bara att de sitter någon och väntar när man kommer hem från praktiken:) För imorgon börjar praktiken...igen. Känns inte som att vi har lärt oss något sen sist vi var ut. Men de ska ändå bli roligt att träffa alla barnen igen.

Nu ska ja börja min dvala som Petra sa att ja hade under min förra praktik. Vakna, praktik, träna sova. Hon verkade inte ha uppskattat de så mycket?!

/Josse


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0