Måndagsmys

Jag och Josse sitter i sängen min och funderar på livet, medan Fanny har finbesök och de sitter i vardagsrummet och skrattar! Lyssnar på lite musik gör vi också. För den som undrar så är "Jeff Buckley - Halleluja" en nött mp3-fil just nu!

Josefin nöter däremot "Quadrapop" på hennes mobil (ett sorts tetris). Hon började nästan gråta när hon förlorade när hon var SÅ nära att slå rekordet. Hon utbrister en ramsa om "nu har jag suttit i nästan hela dagen, under varje rast och kväll för att slå det där ****** rekordet". Jag och Fanny förstod i det ögonblicket innebörden med "skadeglädjen är den enda sanna glädjen". haha.

Har tenta på onsdag, så har valt att skippa träningen till förmån för mina studier. Men jag är inte direkt orolig, har haft bra föreläsare och seminarium, så jag känner nästan att jag är i Josses liga när det kommer till att byta program till kärnfysiker istället.


På denna plats har jag stationerat mig för kvällen.

Nej, nu saknar Teleman, Hellspong och Strömqvist mig.
--------------------------------------------------------------------------------
UPDATE: Josefin förlora igen! MOHAHA

/P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0