Klart

Så Ida; nu får du som du vill, nytt inlägg för att slippa snorgubben. Har bävat för att uppdatera för jag ville helst inte bli förknippad med denna oerhört groteska bild. 

Hur som helst, idag blev mycket klart. I tisdags fick vi en inlämningsuppgift på nationalekonomin. Så efter en hel dag igår och en halv idag är vår grupp nu färdiga med (vad vi tror) är de rätta lösningarna..

Innan jag begav mig hemåt i snökaoset hann jag även upp på statsvetenskapens institution för att kolla tentaresultatet (den tenta jag hade tre dar efter vi kom hem från etiopien). Och lyckan var gjord då resultatet blev vg. Helt ok känns det, jag som var så orolig då jag pluggat alldeles för lite.. Men ibland går det bra ändå.

Nu är den stora frågan vad det blir för middag. I förrgår var det wok, och igår var det hemmagjord pizza, vad ska vi göra för att bräcka detta?

Ha en fin helg!
Fanny

Kommentarer
Postat av: Ida

tack för din omtanke Fanny! Grattis till tentan :)

2009-02-05 @ 21:51:53
URL: http://idmi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0