Klart och betart

Ja nu är tentan gjord, den gick rätt så bra tror jag. Jag behöver 6,5 poäng för att få godkänt och det tror jag att jag lyckats samla ihop. Men det kändes tungt att skriva tentan med huvudvärken dundrande och febern glänsande i ögonen. Satte väckarklockan på sex imorse, vaknade till liv och tog en alvedon för att sova några timmar till. Det var ett smart drag, fram till kanske klockan tio, när jag suttit en timme på tentan och effekten ur den började avta. Men jag satt till elva. Det gick rätt bra, lättare än vad jag trodde. Sen fick jag gå hem och sova ett tag innan Josefin kom hem, och vi åt lite mackor, sen har jag sovit lite mer och nu funderar jag på om det är bäst att läsa i min bok eller sova en timme till.. Usch, jag hatar att vara sjuk, jag hatar att itne kunna göra det jag vill. Men det går över. 

Nu vet jag vad jag ska göra!
Jag ska ta en sväng till köket för att proppa i mig alla mina mediciner. 

Det blir bra.
/Fanny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0