Håll i hatten!

Som vissa kanske vet så har jag nog kanske Sveriges sämsta koordination.
Har prövat aerobic ett x antal ggr. Varje gång har jag varit förbannad när ja har stått där inne i salen. Ja har inte fattat någonting och all min energi har gått åt på att vara arg.

Men idag så frågade Fanny om ja skulle med på step muskel... Jag tänkte att någon gång måste ja ta tag i att träna upp min förmåga när de gäller olika koordinationsövningar. Så ja bestämnde mig för att följa. Nu är passet över, och jag lever. Jag blev faktist förvånad över min egen förmåga gällande step muskel. Ja var faktist inte sämst av alla som var där! Kors i taket. Det enda snesteget ja gjorde var att missa plattan EN gång, de är inte mycket. Måste prövas på flera gånger...

Step instuktör nästa ?!



/Josse

Kommentarer
Postat av: Linnea

härligt då kan vi gå tillsammans! step är kul :)

Jag har dock inte heller någon koordinationsförmåga som är något att skryta över direkt!

2009-02-27 @ 17:03:53
URL: http://linnealindholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0