Fredag!

Första praktik veckan är nu slut. Nu är det bara tre kvar, vilket betyder att ja bara behöver gå upp tidigt 15 mornar till! Det som är skönt när man är på praktik är att helgerna uppskattas mycket. Få veta att man kan sova längre 2 mornar. Inte helt fel.
Som ni kanske förstår så tycker ja det är fruktansvärt jobbigt med tidiga mornar, jag är inte skapad för att gå upp innan 7. Jag hoppas det dära kommer med åren att man bli morgonpigg.

När jag slog upp ögonen på nytt denna dag så stod middagen uppdukad. Tjejerna hade nämligen varit så snälla att de hade gjort middag till en sliten krigare som jag. Uppskattas mycket när detta händer..

Imorgon kommer mamma och pappa och hälsar på Umeå. De ska bli trevligt. Så Fanny, mamma och jag ska väl gå på stan hela dagen, inte min favorit sysselsättning men det blir säkert trevligt. Det är bara ett problem, Fanny har sådan tålamod när hon går på stan. Hon blir verkligen aldrig less. Själv så har jag lite mindre uthållighet när det gäller att gå på stan...

Nydala nästa!

/Josse


Kommentarer
Postat av: Fanny

Sant, att jag har tålamod, däremot har jag "lärt" mig att bli lite less nuförtiden!

2009-02-06 @ 19:33:16
Postat av: Lina

tackar tackar! =)) Jo vi längtar så mycket tills du kommer och hälsar på oss Jossan, pallra dig hemåt nu! =)

2009-02-06 @ 21:46:12
URL: http://linamarklund.blogg.se/
Postat av: Emma

Man blir sjukt fort less på städningen! Jag vet Fanny, det är pina och pest! Men vad ska man göra!? Kram

2009-02-07 @ 13:15:19
URL: http://emmabogren.blogg.se/
Postat av: silly

med vad praktiserar du :)?

2009-02-07 @ 13:17:02
URL: http://sillyhilton.blogg.se/
Postat av: Jenny

www.jennypennanstar.blogg.se



Titta in, vet ja! =D

2009-02-07 @ 13:23:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0