Fettisdag

Inga bruna bönor blev det som traditionen bjuder. Men vi höll lite på traditionerna i alla fall. Jag och Kicki ställde oss och bakade semlor som blev riktigt goda. Bröden jäste dåligt, de sprack och mandelmassan böts ut mot marsankräm (jag allergisk, ingen annan tycker om) men vad gjorde det? Resultatet blev strålande och vi njöt alla av nybaktasemlor till mästarnas mästare på tv. 



Annars har jag varit ledig idag (tillhör inte vanligheterna vill jag lova) Så jag har gjort absolut ingenting. Sovit, läst och avr ner en sväng på stan ed petra och rebecka. Imorrn blir det åter till universitetets värld där föreläsning väntar. Nationalekonomi är roligare än jag trodde, men föreläsningarna är ibland inte mycket att hänga i julgranen.

Nu; sista kapitlenena i twilight-serien. Sååå spännande. Ni som ännu inte kommit så långt; ni vet inte vad ni väntar!

/Fanny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0