En torsdag som denna

Idag är det torsdag, en dag att jag inte kommer att minnas om ett år.

Jag har haft ett seminarium idag, handlade om predikatsutfyllnad och annat vettigt man borde kunna som svenskalärare.

Just nu ligger jag i sängen och funderar när jag ska ta bussen hem till Piteå, ränner som en skållad get mellan kommunerna dessa veckor.. Meen, vad gör man inte för att träffa stammisarna på Pressbyrån? Alltid kul att börja dagen med att bli berömd och bli kallad "stjärna" av alla gubbar som köper aftonbladet.

Saknar mina kollektivkompisar, Josefin är på praktik och Fanny börja just skolan, så jag sitter hemma och har tråkigt.
Så här tråkigt har jag:


TJING!
/P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0