En ösig lördagkväll

Idag är det en dag att minnas. Inbjudningar till olika fester haglar tätt och alla våra beundrare svärmar. Klockan är 18.06, jag och Fanny sitter i soffan och ser "Design: Simon & Tomas", medan Josse sitter och skriver ett skolarbete. Ja, ni läste rätt. Helvetet har nu officiellt frusit till is. 

Vi är ju lite ovana med att inte ha en minutiös planerad lördag, men vi är dock grymt rastlösa och har tillochmed tjuvkikat på Umeå Kommuns hemsida efter tips vad man gör en lördag. Men, det mesta de hade att erbjuda var åkturer med hundslädar (med studentrabatt naturligtvis), men det är inte så aktuellt när det är 17 minusgrader ute. Vi vill heller inte se film.. Vi vill göra en roadtrip, men var?! Var far man på roadtrip när man bor i Umeå?! Förslag är grymt välkomna! 

Ja, det enda ösiga vi kommer på nu är att dricka kaffe. Med den absurt stora utsvävningen lär ju pigga upp oss iallafall. 


Josse tar en paus från pluggandet och låter sig fotas (i all hast)

Jag och Fanny myser på i soffan. På gott och ont!

Just nu sitter Fanny och spelar schack. På datorn. Josefin börjar babbla och vetenskaplig litteratur. Nä, vet ni vad, nu är det bara å piss och gå och lägg sä!
/P

Kommentarer
Postat av: Elin

Till Halmstad så klart :P

2009-02-10 @ 08:58:54
Postat av: Lahib

Hahaha! Fan va kul att lasa eran blogg! petra vad har hant?! sitter ni och pratar vetenskap, dricker kaffe och pluggar en lordagkvall! Jag ar imponerad, eller ska jag vara orolig ;P Na seriost, for forsta gangen under min resa regnar det och jag har tillgang till internet. Sa vad ar inte roligare an att lasa mina tjejers bloggar... Grymt kul! Hoppas ni har det bra! Kram

2009-02-10 @ 22:49:57
Postat av: Lahib

Haha, kul att lasa eran blogg. Petra, vad har hant? Sitter ni och pratar vetenskap, dricker kaffe och pluggar en lordagkvall?! Jag ar imponerad, eller ska jag vara orolig ;P Na, seriost, det har ar typ forsta dagen pa min resa som det ar daligt vader och jag har tillgang till internet. Sa vad ar battre an att lasa mina tjejers bloggar =) Ha det bra! Kram

2009-02-10 @ 22:54:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0