DEMONER!

Det är demoner som spökar i vår lägenhet. Hade den sjukaste mardrömmen igår natt. Helt galet. Har nog sett för många exorcistfilmer!!! Skrek på Fanny, men det kom inte fram någon röst...! Hade ett tryck över kroppen och jag såg hur någon böjde sig fram ovanifrån! Men då blundade jag - kan jag lova - och vaknade av att trycket släppte. SJUKT!
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Är hemma i Piteå Stad i helgen, kommer att vara det nu i tre helger framöver, för alla som hade tänkt boka in mig i deras agendor! Men v.11 smäller det i Umeå, kan jag lova. Ska försöka sova nu, ska upp och jobba imorgon!

HOOOJRES!

/P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0