Då var det min tur..

Efter att Petra delat ed sig av sin äckelbild från hennes förkylning förra veckan är det idag min tur (alltså inte att lägga upp en äcklig bild utan att vara förkyld)
Jag har de senaste dagarna haft lite ont i halsen men när jag vaknade imorse hade det hänt som inte fick hända. Jag har feber, ont i halsen, hostar, täppt i näsan samtidigt som snoret rinner. Och imorgon har jag tenta! Kan det komma mer olägligt?

Jag lyckades vid tio ta på mig kläder och bege mig till apoteket där jag inhandlade det mesta för att förebygga förkylningar (och dämpa). Det blev alvedon, enchinagard, bafusin, mungurgling och nässpray. Sen vidare till Ica för honung till de offantliga mängder av the jag har bestämt för att hälla i mig. 

Imorgon ska jag må bättre. Eller så kan jag proppa mig full med alvedon och skriva ändå.


Ha en fin dag!
/Fanny

Kommentarer
Postat av: Ida

Krya på dig, jag håller tummarna för tentan :)

2009-02-19 @ 15:18:33
URL: http://idmi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0