Alla är snart hemma

Denna helg har Petra spenderat hemma i Pite. Så de har bara varit jag och Fanny här hemma. Men nu borde hon vara tillbaka med bussen, hoppas hon infinner sig på Ålidhem vid middagstid. Har ännu inte hört av henne, ev att hon har missat bussen, ev att hon sover på bussen.. Svårt att veta när man inte har pratat med henne..


De händer inte allt för mycket här hemma nu, ganska lugnt och skönt må ja säga. De är ju inte var dag man är ensammen hemma. Nu borde jag verkligen styra upp någon middag tills våran kära far kommer på besök. 

Imorgon är de ute dag. Jag känner mig inte alls peppad att stå i ett skidspår hela dagen. Hoppas verkligen att de är bättre väder än vad de var idag. De bästa skulle ju vara om de var strålande sol och varmnt. Bäst att hålla alla tummar och tår ja äger för att de ska inträffa!

/Josse 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0