Lista

Då jag bestämde mig för att ta en paus från mitt pluggande (har plugagt sen åtta!) så hittade jag en sån här meningslös lista som jag började fylla i. Så här kommer sanningen om Fanny (eller en del om mig..)

 

 

Hur många nycklar finns det på din nyckelknippa?
4 - Hem, cykel, bil och mamma och pappas
Vilken svordom använder du mest?
Svär inte så mycket (eller rättare sagt nästan aldrig)
Äger du en Ipod?
Ja, en alldeles ny Ipod-nano 
Vilken tid är din väckarklocka inställd på?
Oftast vid sju, åtta (om jag inte unnar mig sovmorgon)
Hur många resväskor äger du?
Två, en stor och en liten
Använder du flip flops även när det är kallt ute?
nepp
Var köper du dina matvaror ifrån?
Ica Maxi och ICA Ålidhem
Skulle du hellre ta bilden än att vara med på bilden?
Ta bilden, är inte så värst fotogenisk. Men jag har min signaturpose som aldrig kan misslyckas
Vilken var den senaste filmen du såg?
Dirty Dancing i lördags
Har någon av dina vänner barn?
Nja, inga vänner direkt, men vissa bekanta
Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa?
En resa till Etiopien (surprise?)
Har någon någonsin kallat dig lat?
Säkerligen
Tar du medicin för att hjälpa dig somna snabbare?
Det är inget jag behöver
Vilken CD ligger i din CD-spelare just nu?
Har ingen cd-spelare, men jag lyssnar på jack johnson på datorn nu
Föredrar du vanlig mjölk eller chokladmjölk?
Inget av det, tycker båda är rätt äckligt
Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan?
Tror inte det
Vad åt du till middag?
Igår vart det räkwok med ris
Använder du huvtröjor?
Har en som jag har när jag åker och tränar.
Kan du vissla?
Knappt/Ibland
Har du någonsin deltagit i en demonstration?
Nej
Vem var den senaste som ringde dig?
Var nog Ulrika
Vilken är din favoritattraktion på ett nöjesfält?
Det mesta, men en favorit är kanonen på liseberg
Tror du folk pratar bakom ryggen på dig?
Finns det säkert folk som gör
Vilket riktnummersområde befinner du dig i?
090
Tittade du på tecknat när du var liten?
Nej, jag hatade tecknat om jag minns rätt
Hur stort är ditt närmsta köpcentrum?
Rätt litet, strömpilen är väl inte känt för sin storlek
Hur många syskon har du?
Två, syster och bror
Är du blyg inför det motsatta könet?
Ibland
Vilken film kan du alla replikerna till?
Sunes sommar!!
Äger du några band-t-shirts?
Nej
När flög du senast?
Sthlm-Umeå efter studiebesöken med skolan
Hur många stolar står runt ditt köksbord?
4
Läser du för skojs skull?
Absolut!
Pratar du några andra språk?
Engelska. Kan lite amarinja och några ord spanska också
Diskar du din egen disk?
Ja, och även Josefins och Petras
Har du gråtit offentligt?
Ja
Har du en stationär dator eller en laptop?
Laptop
Försöker du alltid lära dig nya saker?
Ja, det är kul att lära sig nytt!
Vill du ha några tatueringar eller piercingar?
Nej, det intresserar mig inte så mycket
Tycker du att killen borde bjuda på första dejten?
Nej det är väl inte nödvändigt? Jag kan väl betala för mig själv?
Kan du kasta macka?
Jag kan kasta en macka, i sopkorgen exempelvis
Har du någonsin varit på Jamaica?
Nej
Vem har du med på BIOn?
Det är väl olika? Sist var det Mikaela
Vem var din favoritlärare?
Jonas på gymnasiet och hittills på universitetet har det nog varit Jessika
Vad har du för väder?
Sol och några grader varmt
Har du en blogg?
Jodå, denna med kollektivet
Vilket var ditt favoritämne i gymnasiet?
Samhällskunksap!!
Har du någonsin blivit attraherad av en oattraktiv?
Eeh, konstig fråga, men det har säkert hänt
När sov du senast på golvet?
Minns inte
Vilken är din favoritdrink?
gillar inte drinkar, gillar öl och vin
Gillar du din boendesituation?
Absolut, ibland vill jag bo själv men oftast inte
Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera?
gärna minst sju, men fler är inte fel och färre funkar ibland
Äter du frukost dagligen?
JA!!!! absolut viktigaste på dagen!
Är dina dagar fullbokade och stressiga?
Ganska stressiga, tentadags snart.. Fast ändå har jag tid med listan? 
Hamnade du ofta i trubbel för att du pratade under lektionerna?
Nej, jag har alltid varit rätt tyst och flitig
Vilken är din favoritfrukt?
Hemma: banan, Etiopien; MANGO!
Bryr du dig om antalet kalorier i det du köper?
Nej
Hur gammal blir du din nästa födelsedag?
23
Är du petig när det kommer till stavning och grammatik?

Absolut! Hatar särskrivningar och konstiga formuleringar

Tror du på liv på andra planeter?
Nej
Vem var den sista personen som gjorde dig arg?
kommer faktiskt inte ihåg
Vad var det senaste du åt?
Mackor och kaffe till frukost
Hur valde dina föräldrar ditt namn?
Vet faktiskt inte
Gillar du senap?
Japp
Vad säger du till dig själv när allt blir svårt?
Klagar lite men försöker lösa problemet
Skulle du någonsin hoppa fallskärm?
Jag vet inte om jag skulle våga
Sover du på sida, mage eller rygg?
Sidan
Har du någonsin köpt något från ebay?
nej
Tycker du om att krama folk?
Ja, fast jag tycker inte om när man kramar folk man inte känner, helt utan anledning
Skulle du säga att du är trendig?
Haha, nä inte det minsta. Men jag äger ett par jeansleggings!

Äger du en digitalkamera?
Ja, två stycken. En system och en kompakt
Om  någon som du inte var intresserad av bjöd dig på en dejt, hur skulle du reagera?
säga ja, det kan ju inte skada att träffas en gång
Vilken är din favoritkaraktär i star wars?
jag har aldrig sett star wars
Stör det dig om någon säger att de ska ringa, men inte gör det?
Ja, det gör det
Vilka böcker, om några, har fått dig att gråta?
Många, så fort det blir sorgligt eller lyckligt
Vad är du allergisk mot?
mandel, kaviar, rom
Får du dåligt samvete efter att du ätit kött?
Nej
Om du hade varit född av motsatt kön, vad hade du hetat?
ingen aning faktiskt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0