Solsken

Till skillnad från Petras lite vinterdeppiga inlägg så är mitt sinne (och vädretutanför) fyllt av solsken. Igår spelade vi beach, utomhus, barfota. Det var varmt. Sen åt vi glass nere vid nissan. I tshirt.  Kvällen avslutade vi på bowlingbanan. Jag var inte kung, men jag gjorde en strike.

Idag vaknade jag tidigt, väckte elin (obs; av misstag) sen somnade jag igen. Tror inte det var så populärt. Förlåt Elin! Efter frukost så bestämde vi oss för att ta en promenad. Vi gick till nåt köpcentrumsliknande ställe kanske en halvtimme bort. När vi skulle gå hem igen så tänkte vi gå en annan väg. Dn tog väl kanske två timmar. Men det var rätt gott änd, vi gick i linne, jag brnde ovansidan på mina fötter och färdkost blev glass. Jajjamen, här är det sommar. Jag ser mindre fram emot att komma till snö-umeå i övermorgon. Men men ska bli kul att få umgås med mina kära kollektivkamrater igen!

Och idag fick jag prata med min kära vän johanna i telefon. Det var kul. Henne saknar jag. Ofta.

/Fanny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0