Nu måste ja göra det som jag aldrig har gjort...

I denna bloggvärld så blir man ofta utmanad av olika personer, så bäst att ja gör de för första gången...

1. Ta fram din mobil.
2. Gå till inkorgen!
3. Svara på frågorna genom att skriva första meningen i sms:en
4. Fråga 1 - första meningen i första sms:et
5. Fråga 2 - första meningen i andra sms:et, o.s.v


1. Vad skulle du säga om din partner var otrogen?
Nä men lika bra att du skickar det nu.

2. Vad säger du alltid till din bästa kompis?
Maila arbetet  till mig är du snäll

3. Vad är det första du säger när din kompis blivit påkörd av en buss?
Vad ska du göra efter lektionen?

4. Vad är det värsta du skulle kunna säga åt din fiende?
Jobbar du idag?

5. Vad skulle du skrika om du vann en miljon?
Sjukt söt

6. Vilka ord skulle du säga till gud om du träffade honom?
Min chef stog och stirrade på mig så jag blev lite stressad.

7. Vad vill du höra mest av allt?
Goddag frun

8. Vad kommer bli dina sista ord i livet?
Inte vet ja!

9. Vad säger du till en nära vän som fått en dödlig sjukdom?
okey, jag slutar nu typ...


Sådära, nu har ja gjort de dära, var väl ganska skoj:) Bäst att åka till skolan nu, blir afrika möte på hög nivå!:) Hoppas de går bra! Ja håller alla de två tummarna jag har!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0