Norröver

Tog en sväng norrut igår. Njöt av att vara hemma hos mamma och pappa i ett dygn. Hann träffa Emma och "gamlingarna".  Gårdagskvällen spenderades först på 24, massa konserter som håller på i (som namnet skvallrar om) 24 timmar. Emmas gospelkör var duktiga. Likaså felicia (som var med i Idol för några år sedan). Emma körade och fick skriva autografer efteråt; inte utan att jag blev stolt!

När klockan sedan var åtta åkte vi hem till emma, uplevde gamla minnen med att se Dirty Dancing och så han vi med at surra en hel massa. Mycket trevligt!

Nu är jag tillbaka i Umeå, imorgon börjar allvaret igen. Har haft 10 alldeles för slöa dagar så nu är det bara endryg vecka till tentan så det är nog dags att börja ta det här med skolan seriöst igen! Men ikväll ska jag i alla fall njuta av ännu en skön ledig kväll. Och bara njuta. Kanske hinna läsa klart min bok? 


"Nobody puts Baby in a corner"

/Fanny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0