Nördarna är samlade i soffan

Så har vi efter 8 månader tillsammans äntligen tagit tag i saker och ting och skaffat oss en router. Så nu sitter vi alla tre i soffan, med datorerna i knät och klickar oss runt på hemsidor. 

Jag är sedan några timmar tillbaka hemma i kära Umeå igen. Dagen började alldeles för tidigt, vi tog oss ut till arlanda och flög hem. (Så grymt mycket skönare än den oerhört långsamma bussresan ner) Här är det mycket snö, det är kallt, men det är alltid skönt att vara hemma. Jag har ägnat dagen åt att sova och vila upp mig. Kvällen är fortfarande oklar men jag tror inte det blir många knop. Nu dikuteras det här hemma vad vi ska äta för middag, jag har dragit lotten (eller de andra två damerna bestämde) att jag får gå och handla. Är man storasyster åt två virriga tonåringar (eller nästan iaf) så är man.

Men det är kul att vara hemma, här trivs jag.
/Fanny

Kommentarer
Postat av: Christina

Oerhört långsam bussresa Umeå-Stockholm? Hur är det med bussresan mellan Piteå och Taize (Frankrike)?

-Det går jättebra!!!(?)

2009-04-05 @ 20:15:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0