Mitt huvud ekar..

..tomt mina ben smärtar så till den milda grad. Men jag är glad ändå. Tenta på en vecka, att inte plugga under påsklovet var kanske inte ett så smart drag, men men då har jag mer att göra nu. Smärtan i benen kommer från måndagens pump och gårdagens stepdance. Två GRYMT roliga pass men ooh så trött jag var igår. Helt galet. 

Inlämningsuppgiften är i alla fall klar. Vi satt igår och räknade ut och skrev varför den ekonomiska bank-kollapsen i USA påverkar vår svenska ekonomi så mycket. Faktiskt riktigt intressant. Det är svårt men roligt. Och jag har nog bestämt mig, nationalekonomi kommer jag att inrikta mig på. Det trodde jag aldrig..

/Fanny

Kommentarer
Postat av: Christina

Vi är fler som inte trodde det.

2009-04-22 @ 19:08:01
Postat av: idos

Imorrn kör vi :) Stepdance 17.15!! Vi är peppade!

2009-04-22 @ 19:31:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0